Jakość obsługi
Nie jest zapewne tajemnicą, że nawet najbardziej kompleksowe produkty czy usługi, ich najlepszy stosunek ceny do jakości, dogłębne poznanie potrzeb i zachowań klientów oraz zbudowanie doskonałego przekazu marketingowego zda się na nic jeśli obsługa klienta będzie na niskim poziomie. Sfera ta jest bardzo często kluczowym elementem wpływającym na dokonanie zakupu lub największy przyrost satysfakcji związania się z dana marką. Jej zaniedbanie może okazać się katastrofalne w skutkach gdyż pracownik obsługi klienta będący bardzo często ucieleśnieniem lub reprezentantem marki może poprzez swoje niewłaściwe zachowanie zniechęcić do niej konsumenta na długi czas. Sprzedawca czy też doradca klienta w większości sektorów jest ostatnim ogniwem całego łańcucha działań marketingowych spajającym nabywcę z firmą z siłą uzależnioną od prezentowanego przez niego poziomu profesjonalizmu, zindywidualizowanego podejścia czy kultury osobistej. Obsługa klienta to jednak nie tylko finalizacja transakcji, lecz również otoczenie nabywców opieką posprzedażową. Brak udzielenia pomocy, opieszałość w odpowiedzi na pytanie klienta lub udzielenie nieprawidłowych informacji przyniesie niewspółmierne negatywne rezultaty. Jest to szczególnie zagrażające dziś, kiedy portale społecznościowe kipią od nadmiaru informacji, a serwisów internetowych służących do informowania innych użytkowników o jakości obsługi klienta w różnego rodzaju sklepach, salonach i placówkach jest coraz więcej.
Dlatego też proponujemy Państwu realizację badań jakości obsługi klientów. W ich wyniku wspólnie wypracujemy spójne, mierzalne i odpowiadające oczekiwaniom standardy. Pomożemy we wdrożeniu oraz monitorowaniu wprowadzonych zmian realizując kolejne badania zgodne z przeznaczoną do tego celu metodologią.