Metody badań
Jak wiemy, realizowane badania marketingowe mają za zadanie udzielić pewnych pożądanych przez nas informacji. Informacje te pochodzą z danych, które pozyskać możemy na szereg różnych sposobów. Najczęściej wybór metody pozwalającej odpowiedzieć na nasze pytania badawcze zależy od wielu czynników. Elementy, które w największym stopniu determinują wybór konkretnej metody badawczej to :
- cel pozyskania oraz rodzaj informacji jakiej potrzebujemy
- źródła z jakich czerpiemy dane
- czas oraz budżet jakim dysponujemy
- szczegółowość decyzji podejmowanej na podstawie badań
- charakterystyka i liczebność badanej grupy
Badania marketingowe realizujemy w oparciu o bogaty wachlarz metod. Wybieramy z niego tą, która najlepiej dostosowana jest do potrzeb klienta i dostarcza rzetelnych oraz trafnych informacji.
W naszej pracy badawczej na co dzień wykorzystujemy:
BADANIA JAKOŚCIOWE więcej o badaniach jakościowych…
BADANIA ILOŚCIOWE więcej o badaniach ilościowych…
BADANIA EKSPERYMENTALNE więcej o badaniach eksperymentalnych…
MYSTERY SHOPPING więcej o badaniach „Tajemniczy Klient”…
DESK-RESEARCH więcej o badaniach desk-research…