Aktualności na stronie

  
2017-04-14
Programy rewitalizacji dla JST

Miło nam przekazać, że Urzędy Marszałkowskie zatwierdziły i wpisały na listę kolejne realizowane przez nasz zespół programy...

2017-03-22
Zakończenie prac nad strategią rozwoju

Zakończyliśmy realizację zamówienia pt. Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Markusy 2020 +

2017-03-15
Gmina Władysławowo klejnym klientem EU-CONSULT...

Wykonanie weryfikacji protokołu z badań Gminy Miasta Władysławowo przeprowadzonego dla projektu pt. Program rozwiązywania problemów...

2017-03-08
Kolejne zamówienia dla Miasta Krosna

Wykonanie raportów ewaluacyjnych w zakresie osiągnięcia wskaźników rezultatu projektów drogowych współfinansowanych ze środków...

2017-02-23
Zakończenie badań transportowych

Dla Urzędu Miasta Białystok zakończyliśmy usługe pt. Wykonanie niezbędnych pomiarów ruchu i określenie wskaźników rezultatu...

2017-02-15
Realizacja zamówienia dla Powiatu Piotrkowskiego

W ramach podpisanej umowy zrealizowaliśmy zamówienie pt. Opracowanie „Księgi Dobrych Praktyk Promocji Zdrowia i Profilaktyki...

2017-02-06
Strategia Rozwoju dla Gminy Rybno

Nasi pracownicy opracowali Strategię Rozwoju Gminy Rybno na lata 2016-2025 wraz z oceną oddziaływania na środowisko

2017-01-18
Program Strategmed

Firma EU-CONSULT sp. z o.o. jest partnerem merytorycznym konsorcjum: Politechnika Gdańska, Uniwersytet Gdański, Gdański Uniwersytet...

2017-01-10
Realizacja badania Państwowego Zakładu Higieny

Miło na przekazać, że zakończyliśmy badanie pt. Przeprowadzenie ewaluacji procesu realizacji programów polityki zdrowotnej...

2016-12-16
Zakończenie prac dla Urzędu Marszałkowskiego...

Miło nam przekazać, że opracowaliśmy dokumentację pt. „Audyt nieczynnych tras kolejowych pod kątem ich adaptacji na trasy...

2016-12-12
WUP w Szczecinie klientem EU-CONSULT sp. z o.o.

Wykonaliśmy badanie pn. ”Potrzeby zachodniopomorskich pracodawców reprezentujących sektor usług turystycznych-na przykładzie...

2016-11-24
Realizacja badania dla Ministerstwa Infrastruktury...

W ramach podpisanej umowy nasi pracownicy przeprowadzili badanie ankietowe w zakresie zmian w procesie inwestycyjno-budowlanym

2016-11-16
Kolejna umowa z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawa

wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu ewaluacji wdrożenia w dwóch warszawskich ośrodkach pomocy społecznej rozdzielenia...

2016-11-02
Dokumentacja techniczna dla Miasta Skarszewy

W ramach umowy przygotowano koncepcje funkcjonalno – przestrzenneh oraz koncepcje zagospodarowania obszarów rewitalizacji Skarszew

2016-10-26
Kolejna umowa z Miaste Białogard

Nasi eksperci dokonali opracowania programu funkcjonalno–użytkowego dotyczącego dróg rowerowych w mieście Białogard

2016-10-05
Umowa z WUP Katowice

Badanie efektywności wsparcia finansowanego z KFS w roku 2015 oraz zapotrzebowania na umiejętności/ kwalifikacje wśród pracowników...

2016-10-05
Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy klientem EU-CONSULT...

W ramach podpisanej umowy dokonano klasyfikacji odcinków dróg ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych oraz ze względu...

2016-10-05
Realizacja zamówienia dla Zarządu Dróg Wojewódzkich...

Opracowaliśmy raport z monitoringu porealizacyjnego wraz z pomiarem wskaźników realizacji celów dla zadania nr 2: “Budowa...

2016-09-14
Miasto Puck kolejnym klientem firmy EU-CONSULT sp....

Dla Miasta Puck opracowano dokumentację pn. Analiza tkanki miejskiej obszaru ”Centrum”

2016-08-17
Kolejna umowa z Urzędem Marszałkowskim w Kielcach

Przeprowadzenie analizy dotyczącej sytuacji regionalnej Województwa Świętokrzyskiego oraz analizy zgromadzonego doświadczenia...

2016-07-29
Kolejna umowa z Urzędem Marszałkowskim w Rzeszowie

W ramach umowy dokonano opracowania ekspertyzy pn. Uwarunkowania i kierunki promocji gospodarczej województwa podkarpackiego

2016-07-06
Badanie dla Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Nasi ankieterzy zrealizowali badania satysfakcji Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

2016-06-15
Pozyskanie środków europejskich dla kolejnego...

Miło na przekazać, że Gmina Miejska Mielec otrzymała środki na realizację trzech projektów infrastrukturalnych. Dokumentację...

2016-05-11
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej...

W ramach podpisanej umowy, dokonaliśmy opracowania Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gminy Tarnowskie Góry na lata...

2016-04-14
Pozyskanie środków europejskich dla kolejnego...

Miło nam przekazać, że Gmina Biłgoraj otrzymała dofinansowanie na realizację projektu z zakresu budowy kanalizacji. Nasz zespół...

2016-01-05
Realizacja zamówienia dla Obszaru Metropolitalnego...

W ramach umowy opracowano studium koncepcyjne systemu Roweru Metropolitalnego dla OMG-G-S

2015-12-28
Badanie dla Naczelnej Izby Lekarskiej

W ramach zamówienia wykonano badania i opracowano raport końcowy z badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w ramach Projektu„Ogólnopolskie...

2015-12-21
Umowa z Miastem Białystok

W ramach zamówienia wykonano Prognozę oddziaływania na środowisko „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego...

2015-12-18
Kolejne badanie dla Ministerstwa Pracy i Polityki...

W ramach podpisanej umowy, nasz zespół zrealizował badanie ewaluacyjne pn. „Ocena realizacji wybranych wskaźników monitorowania...

2015-12-10
Realizacja zamówienia dla Szczecińskiego Obszaru...

Szczeciński Obszar Metropolitarny dokonał odbioru prac wykonanych przez naszych inżynierów. Przedmiotem umowy była Koncepcja...

Szybki kontakt

EU-Consult Sp. z o.o.
ul. Toruńska 18C lokal D
80-747 Gdańsk

 

mail
e-mail: info@eu-consult.pl
tel. (58) 719-19-00
fax. (58) 732 23 72 

Jakość obsługi

Nie jest zapewne tajemnicą, że nawet najbardziej kompleksowe produkty czy usługi, ich najlepszy stosunek ceny do jakości, dogłębne poznanie potrzeb i zachowań klientów oraz zbudowanie doskonałego przekazu marketingowego zda się na nic jeśli obsługa klienta będzie na niskim poziomie. Sfera ta jest bardzo często kluczowym elementem wpływającym na dokonanie zakupu lub największy przyrost satysfakcji związania się z dana marką. Jej zaniedbanie może okazać się katastrofalne w skutkach gdyż pracownik obsługi klienta będący bardzo często ucieleśnieniem lub reprezentantem marki może poprzez swoje niewłaściwe zachowanie zniechęcić do niej konsumenta na długi czas. Sprzedawca czy też doradca klienta w większości sektorów jest ostatnim ogniwem całego łańcucha działań marketingowych spajającym nabywcę z firmą z siłą uzależnioną od prezentowanego przez niego poziomu profesjonalizmu, zindywidualizowanego podejścia czy kultury osobistej. Obsługa klienta to jednak nie tylko finalizacja transakcji, lecz również otoczenie nabywców opieką posprzedażową. Brak udzielenia pomocy, opieszałość w odpowiedzi na pytanie klienta lub udzielenie nieprawidłowych informacji przyniesie niewspółmierne negatywne rezultaty. Jest to szczególnie zagrażające dziś, kiedy portale społecznościowe kipią od nadmiaru informacji, a serwisów internetowych służących do informowania innych użytkowników o jakości obsługi klienta w różnego rodzaju sklepach, salonach i placówkach jest coraz więcej.
Dlatego też proponujemy Państwu realizację badań jakości obsługi klientów. W ich wyniku wspólnie wypracujemy spójne, mierzalne i odpowiadające oczekiwaniom standardy. Pomożemy we wdrożeniu oraz monitorowaniu wprowadzonych zmian realizując kolejne badania zgodne z przeznaczoną do tego celu metodologią.

Eu-Consult